Een heel kort berichtje deze keer, maar wel een belangrijke... :-)
We kregen vandaag bericht van TUV dat het voorgestelde ontwerp (zie vorige blog) voor de gekoppelde voor-remmen als concept is geaccepteerd. Dat betekent dat de beide remhandels alleen de voorremmen bedienen. De achterrem wordt alleen gebruikt als parkeer rem. TUV vindt een veilig velomobiel ontwerp dus belangrijker dan bestaande regels. Chapeau!
De Sunrider komt deze week terug naar Dronten, daarna gaan we enthousiast aan de gang met de aanpassing van het remsysteem en daarna met de hele handel weer terug naar TUV voor het uiteindelijke keur. Het ziet er veelbelovend uit nu.
We kregen vandaag bericht van TUV dat het voorgestelde ontwerp (zie vorige blog) voor de gekoppelde voor-remmen als concept is geaccepteerd. Dat betekent dat de beide remhandels alleen de voorremmen bedienen. De achterrem wordt alleen gebruikt als parkeer rem. TUV vindt een veilig velomobiel ontwerp dus belangrijker dan bestaande regels. Chapeau!
De Sunrider komt deze week terug naar Dronten, daarna gaan we enthousiast aan de gang met de aanpassing van het remsysteem en daarna met de hele handel weer terug naar TUV voor het uiteindelijke keur. Het ziet er veelbelovend uit nu.
Hoi Kees,
BeantwoordenVerwijderenZou ik voorspellende vermogens hebben waar ik het bestaan niet van vermoedde?? :-))))
Groeten, Adri.
Je beseft niet half waartoe je in staat bent... ;-)
VerwijderenOok van mij proficiat uiteraard! Dit gaat dus helemaal goed komen!
VerwijderenGroeten, Adri.
Gefeliciteerd! Succes met de voorbereidingen en de uiteindelijke keur bij TUV.
BeantwoordenVerwijderenBedankt!
BeantwoordenVerwijderenMooi! Een simpel concept dat doet wat nodig is. Daar zullen nog mensen hun voordeel mee kunnen doen, vermoed ik.
BeantwoordenVerwijderenDat zou mooi zijn... :-)
VerwijderenGoed om te lezen, weer een stap in de goede richting. Gefeliciteerd
BeantwoordenVerwijderenBedankt Johan.
VerwijderenDeze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
BeantwoordenVerwijderen